Regulamin
Postanowienia ogólne
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki i zasady korzystania ze Sklepu Internetowego Vitto-Look Cosmetics który dostępny jest pod adresem: www.vitto-look.pl
Kontakt z sklepem odbywa się:
- telefonicznie pod numerem 605 854 630
- lub za pomocą poczty elektronicznej(e-mail) pod adresem: sklep@vitto-look.pl
- Sklep internetowy jest własnością Vitto-Look Cosmetics z siedzibą przy ul.Żwirki 2, 55-220 Jelcz-Laskowice.
- Prawa autorskie do serwisu oraz do zawartych w nim treści należą do Vitto-Look Cosmetics.
- Korzystanie ze sklepu wiąże się ze zgodą na wykorzystywanie plików cookies.
Zasady korzystania ze sklepu
- Sklep prowadzi sprzedaż produktów drogą elektroniczną.
- Każdy klient ma możliwość dokonania zakupów po jednorazowym zarejestrowaniu się i utworzeniu indywidualnego konta.
- Rejestracja odbywa się poprzez zakładkę „Załóż konto”.
- W czasie rejestracji należy podać adres e-mail, wymagane dane osobowe, adres do przesyłki oraz numer telefonu.
- Konto klienta umożliwia dokonywanie zakupów, zarządzanie swoimi danymi personalnymi oraz przeglądaniu swoich zamówień.
- Dostęp do konta jest możliwy po procesie rejestracji, poprzez zalogowanie się (login: adres e-mail) i podanie swojego hasła.
- Po dokonaniu rejestracji, klient otrzyma wiadomość potwierdzającą utworzenie, przez niego konta umożliwiającego zakupy w sklepie internetowym.
- Klient może wyrazić zgodę na otrzymywanie wiadomości Newsletter oraz wiadomości od naszych partnerów.
- Sklep może wprowadzać, modyfikować oraz usuwać akcje promocyjne.
- Firma z branży fryzjerskiej lub kosmetycznej, ma możliwość uzyskania atrakcyjnej indywidualnej oferty, w tym celu musi skontaktować się ze sklepem, drogą e-mail lub telefonicznie i zweryfikować swoje dane.
Zakupy
- W celu zrobienia zakupów za pośrednictwem sklepu, należy zalogować się na swoje konto, wybrać produkty do koszyka i postępować zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronie.
- Zamówień można dokonywać całodobowo.
- Ceny produktów i usług na stronie podane są brutto, w walucie polski złoty.
- Produkty oferowane na stronie sklepu są nowe i posiadają oryginalne opakowania.
- Klient ma możliwość modyfikacji zamówienia (dodanie nowych produktów, usunięcie aktualnych produktów z koszyka, zmiana ilości), aż do momentu dokonania za niego płatności.
- Przed dokonaniem płatności należy wybrać sposób dostawy zamówienia.
- Płatności można dokonać za pomocą elektronicznego przelewu bankowego oraz metodą przelewu elektronicznego.
- Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl
- Klient składając zamówienie i wypełniając ankietę zobowiązany jest podać wyłącznie prawdziwe dane dotyczące jego osoby. Jednocześnie oświadcza, że wyraża zgodę na przetwarzanie tych danych (ustawa z 29.08.1997 o ochronie danych osobowych Dz.U. Nr 133 z 1997) przez Sprzedawcę w celu zarządzania i administracji Portalem oraz obsługi usług płatnych.
- Podczas realizacji zamówienia klient musi zapoznać się i zatwierdzić warunki korzystania z usług (regulamin sklepu).
- Klient może obejrzeć swoje zamówienia i pobrać za nie faktury w sekcji „Historia zamówień” na koncie klienta.
- Po zakończeniu zakupów, klient otrzyma wiadomość e-mail zawierającą szczegóły podsumowującą zamówienie, zawierającą:
- Numer zamówienia
- Datę zamówienia
- Zamówione produkty i ich ilość
- Rodzaj wysyłki
- Rodzaj płatności. Klient może obejrzeć swoje zamówienia i pobrać za nie faktury w sekcji „Historia zamówień” na koncie klienta.
Dostawa
- Dostawa odbywa się na wskazany przez klienta adres, także poza granicami kraju.
- Klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych Towarów: Odbiór Osobisty, Poczta Polska, DPD, inPost.
- Klient dokonuje jednorazowej opłaty za dostawę, niezależnie od ilości kupionych przedmiotów.
- Dostawa realizowana jest codziennie w dni robocze, w dniu zaksięgowania pieniędzy na koncie bankowym.
- Czas dostawy wynosi od jednego do trzech dni roboczych, w zależności od wyboru rodzaju dostawy.